آکادمی-مدیر-کامکار
0
آخرین اطلاعیه ها
جهت نمایش اطلاعیه باید وارد سایت شوید
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • مشاوره
  • دوره های آموزشی
  • رسانه
  • تماس با ما
  • درباره ما
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • مشاوره
  • دوره های آموزشی
  • رسانه
  • تماس با ما
  • درباره ما
ورود / عضویت

روش های نوین بازاریابی

1401/03/25
ارسال شده توسط مدیر کامکار
بازاریابی

روش های نوین بازاریابی

بازاریابی چیست؟

طبق یک تعریف ساده، بازاریاب به فردی گفته می شود. که بتواند یک محصول مشخص را در یک بازار هدف. با یک سری شرایط خاص به فردی که به آن نیاز دارد ارائه دهد. و در ازای آن چیزی دریافت کند.

بازار هم مکانی است که دو یا چند شخص کالا یا خدماتی را در آن مبادله می کنند یا به اصطلاح خرید و فروش در آن انجام می شود‌.

امروزه بازارها از نوع سنتی خارج شده و به طور گسترده ای رواج پیدا کرده اند، که در مقاله ای مفصلی به شرح و بسط انواع بازار می پردازیم.

اکنون باید فروشندگان یا کارشناسانی حضور داشته باشند. که بتوانند طبق برنامه ریزی های انجام شده اقدام به فروش نمایند.

به این نوع اقدامات و استراتژی هایی که برای فروش به کار برده می شود. بازاریابی فروش گفته می شود.

پیشنها میگردد مقالعه ایمیل مارکتینگ را حتما مطالعه کنید

در اینجا به چند تکنیک مهم و کلیدی در راستای فروش حرفه ای تر بیان می گردد:

۱. فروشنده حرفه ای به دنبال فروش راه حل است.

به طور مثال می گوید:

در صورتی که فروشنده متوسط در صدد فروش فایده است، مثلا می‌گوید محصول من میتواند فلان کار را انجام دهد.

همچنین فروشنده غیر حرفه ای به دنبال فروش ویژگی های های محصول خود است ، به طور مثال می گوید کالای من پنج ویژگی بیشتر از فلان رقیب دارد.

۲. مدیریت زمان

از این نکته غافل نشوید که زمانی را که باید صرف فروش یک کالای ارزان قیمت شود به همان میزان است که باید صرف فروش کالای گران تر شود، پس مدیریت زمان می تواند موجب فروش بیشتر شود.

۳. تکنیک همیشه باش

در بازاریابی های قدیمی شعاری بود با عنوان به مشتری نزدیک باش و اینقدر تاکید کن تا بفروشی در حالی که فروشنده باید کمکی برای مشتری باشد تا فروش بهتری داشته باشد.

این تکنیک به فروشنده کمک میکند تا مشتری راغب را به مشتری بالقوه و مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل کند.

تاکید تمام روش های نوین فروش بر معرفی فروشنده به عنوان یک حامی است نه یک مزاحم.

۴. تمرکز بر کیفیت به جای کمیت

این درست است که فروش تا حدی بازی با اعداد است، و اینکه مشتری از شما قیمت را میخواد و شما بالاجبار باید با اعداد و ارقام به دنبال تحریک مشتری باشید اما کلید موفقیت شما در کیفیت آن مکالمه و گفتو گو است.

۵. همیشه مرحله بعدی وجود دارد

یک فروشنده حرفه ای در خصوص زمان جلسه بعدی یا مکالمه بعدی برنامه دارد و مشتری را برای آن تشنه نگه میدارد و همه اطلاعات را به وی نمیدهد.

۶. فرد مناسب را پیدا کنید

یکی از روش های جدید فروش پیدا کردن فرد تصمیم گیرنده و تاثیر گذار است.

در این مقاله تلاش کردیم تا بعد از توضیح مختصری در مورد بازار، محصول و فروشنده چندی از روش های نوین را در جهت فروش حداکثری ارائه نماییم که در مقاله بعدی به تکمیل این مهم می پردازیم

 

برچسب ها: بازاریابیبازاریابی چیست ؟سئوفروشندگیمارکتینگ
قبلی چطور با ارسال ایمیل کسب درآمد کنیم؟
بعدی اصول و فنون مذاکره

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
پشتیبانی
دسته‌ها
  • بازاریابی
  • پادکست
  • پادکست صوتی
  • توسعه فردی
  • دسته‌بندی نشده
  • فروشنده موفق
برچسب‌ها
اصول وفنون مذاکره اعتراضات ایمیل ایمیل مارکتینگ بازاریابی بازاریابی چیست ؟ توسعه فردی خدمات راه روش زندگی راهکار سئو فروش فروشنده فروشندگی قروش مارکتینگ مدیریت مذاکره مشتری کالا کسب درامد از ایمیل
پشتیبانی

خدمات موسسه کامکار:

  • آموزش ( توسعه کسب وکار )

  • مشاوره ( ساعتی _ پروژه ای)

  • کاریابی ( اولین کاریابی الکترونیک جنوب شرق )

تماس با ما:

  • 034-32238372
  • 034-32268692
  • 09045851784
  • 09362035059
  • کرمان - خیابان چمران نبش کوچه ۵ طبقه فوقانی کت شلوار وزرا
  • info@modirkamkar.ir
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://modirekamkar.ir/?p=3223
ورود ×
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
ورود با رمز عبور یکبار مصرف
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:30)
حساب کاربری ندارید؟
ثبت نام
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:30)
بازگشت به ورود

ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف (00:30)
بازگشت به ورود
  • (+98) Iran
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.

سوالی دارید؟ از ما بپرسید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

قالب استادیار وردپرس

  • 021123456789
  • شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 17
  • info@studiaretheme.ir